Gratis cadeau's

Je bent hier natuurlijk omdat jij diabetes (suikerziekte) hebt. Dat is niet leuk, maar dat betekent niet dat je niets meer kan. Sterker nog; wij zijn van mening dat je alles nog kunt! Dex zet zich in voor alle kinderen/jongeren met diabetes. Dit doen wij niet door activiteiten, kampen of andersoortige activiteiten te organiseren, dit doen wij door een financiële bijdrage te leveren om je te helpen je leven met diabetes fijner te maken!
Wil jij bijvoorbeeld samen met ‘lotgenootjes’ op zomerkamp, maar kunnen je ouders het niet betalen? Dan kun jij je aanmelden bij onze stichting! Klik hier om je samen met jouw ouder(s) of verzorger(s) aan te melden. Als wij jouw aanvraag goedkeuren, zal de stichting een financiële bijdrage leveren om dit mogelijk te maken. Als bedankje zouden wij het erg leuk vinden hierover een tekening, foto en/of verhaaltje van jou te ontvangen.
Nadat je een aanvraag hebt ingediend bij ons, ontvang je ook altijd een Dex pakketje. Wil je geen aanvraag indienen, maar ontvang je wel graag een Dex pakketje? Dit kan! Klik hieronder op de contact button en vraag via ons contactformulier een Dex pakketje aan, wij zorgen dan dat dit bij jou thuis bezorgd wordt!