Ik ben een ouder/verzorger

Wat doet Stichting Rob M. Visser Nijmegen?

Stichting Rob M. Visser is opgericht op 8 juni 2016 en is gevestigd te Nijmegen. Ons initiatief is, voor zover wij weten, nagenoeg uniek. Er zijn in Nederland tal van goededoelenstichtingen rondom Diabetes Mellitus. Er zijn stichtingen die zich bezighouden met wetenschappelijk onderzoek op het gebied van Diabetes Mellitus, voorlichting geven daarover, activiteiten organiseren voor mensen met Diabetes Mellitus, feitelijke hulp verlenen aan mensen met Diabetes Mellitus, noem maar op. Wij richten ons (primair / uitsluitend) op het verlenen van financiële hulp. Meer specifiek, op het verlenen van geldelijke ondersteuning aan financieel niet-draagkrachtige ouders of wettelijk vertegenwoordigers van kinderen/jongeren met Diabetes Mellitus.

Wil jouw kind bijvoorbeeld samen met ‘lotgenootjes’ op zomerkamp, maar zijn jullie als ouders financieel niet-draagkrachtig genoeg? Dan kun jullie een beroep doen op onze stichting! Als wij beoordelen dat het beroep gegrond is, zal de stichting een financiële bijdrage leveren om dit mogelijk te maken. Het enige wat jullie kind, of jullie zelf, hiervoor terug hoeft/hoeven te doen is nadien aan de stichting verslag doen van zijn of haar/jullie belevingen.

Klik hier om direct naar het aanmeldformulier te gaan.